5 juli 2012

July moods

1. Scarf DearJuneShop, 2. Print alicebgardens, .3 Fan AnnaLouVintage,
4. Earrings PetiteCo, 5. Necklaces ISWASANDWILLBE, 6. Blouse MegMilo































Iets van licht en lucht voor een mooie start van juli. Ik maakte ook deze treasurylist op etsy. Ik hou van het weer van de afgelopen dagen. De hele dag op blote voeten lopen; heerlijk! Ál mijn lievelingsfruit is in deze tijd van het jaar perfect rijp en als ik nu eens een ijsmachine had gehad, dan was ik met bovenstaande inspiratie nu waarschijnlijk hele dagen ijs aan het maken geweest. 
Maar goed dat ik die niet heb..

**

Something light and airy for a nice start of July. I made also this treasury on etsy. I love the last days weather. I love to walk barefoot. And I love that all of my favorite fruits are perfectly blushy ripe now! If I would have had an icecreammachine, I would have been using it all day, inspired by delicious fruit and the images above.
Better not to have one..   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten