12 november 2012

This weekend
























Vorige week vond ik een lettterkast vol met drukletters - in een winkeltje waar ik nog nooit eerder was binnen gelopen. De letterkast was zooo gaaf, en de letters waren dat ook. Dus ik nam wat woorden mee.

Dit weekend:
+ Kwam ik nog eens terug met mijn schoonzusje om vervolgens het hele alfabet en 'nieuwe' opbergbakken mee te nemen. (eerste foto) En 2x zo lang weg te zijn dan gepland. 
+ Pakte ik de breiproeflapjes weer eens op waar ik van de zomer aan begonnen was. Ik leerde mezelf een nieuwe steek en nee, geen idee wat ik ga maken. Maar de kleuren staan alvast fijn bij elkaar.

**


Last week I found a printers cabinet filled with type letters - in a small shop I was never in before. The cabinet was soooo nice, and the letters were too. So I bought some words.

This weekend:
+ I came back with my sister in law to buy the alphabeth ans some 'new' storageboxes. (first picture) We've spend 2x more time than planned for.
+ I worked on the knitting trials, wich were lying around since the summer. I taught myself a new stitch and no, I have no idea what I want to make. Tough the colors are eyecandy.

1 opmerking: